Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Archetypy i atuty

Go down 
AutorWiadomość
Administrator
Administrator
Administrator


Liczba postów : 80
Join date : 23/06/2013

Archetypy i atuty Empty
PisanieTemat: Archetypy i atuty   Archetypy i atuty EmptySob Lip 27, 2013 12:39 pm

Każda postać jest inna i posiada jakiś zakres, w którym pragnie się rozwijać. Archetyp pokazuje ten zakres i daje unikalne atuty dla postaci.

Każdy archetyp ma cztery poziomy rozwoju - żeby wspiąć się na kolejny, należy odblokować trzy umiejętności z wcześniejszego poziomu. Po zakończeniu pracy na poziomie pierwszym danego archetypu, można wybrać kolejny, w którym postać będzie się rozwijać, należy jednak pamiętać, że jeśli chcemy mieć silnego wojownika, pragnącego raczej wymachiwania mieczem, to lepiej rozwinąć go w swojej dziedzinie, by był jak najlepszy, a dopiero potem brać się za kolejną. Jednocześnie można rozwijać maksymalnie dwa archetypy.

Żeby zdobyć daną umiejętność, należy ją wytrenować, najlepiej pod okiem kogoś, kto już tę umiejętność posiada, a wierzcie mi - jest się do kogo zwrócić, NPC czekają. Po zdobyciu trzeciego poziomu, zdobywa się trzy atuty, z czego jeden z nich może być opracowany przez gracza, a następnie zaakceptowany przez administrację.

Niektóre archetypy zastrzeżone są tylko dla danej profesji i jeśli np. nie jest się kapłanką albo członkiem Zakonu Czarnej Gwiazdy, nie można sięgnąć po Kultystę.

Każdy archetyp ma też swój minus, który odblokowuje się automatycznie po jego wybraniu. Wiadomo, że z wyborem drogi wiążą się konsekwencje.

Umiejętności na danych poziomach wykupuje się za pewną ilość PD. Pod spodem zostanie to dokładnie zobrazowane.

Pierwszy poziom -> 30 PD za atut
Drugi poziom -> 80 PD za atut
Trzeci poziom -> 130 PD za atut
Czwarty poziom -> 180 PD za atut

A R C H E T Y P Y

Wojownik

    Poziom I
    • Walka Wręcz* (I) - Posługiwanie się wybraną bronią nie sprawia ci większych problemów, na pewno potrafisz ją utrzymać, zamachnąć się, zrobić generalnie komuś krzywdę.
    • Unik (I) - Wolisz raczej unikać broni, niż ją parować, a co za tym idzie, musisz znać parę prostych wygibasów.
    • Parowanie (I) - Sparujesz, jeśli będziesz potrzebował to zrobić, choć nie każda broń się do tego nadaje, a ty wiesz, że z silnym przeciwnikiem może być ciężko.
    • Kontratak (I) - Potrafisz wyprowadzić w miarę składny kontratak z błędu przeciwnik.a
    • Krzepa - Siłę w rękach to ty masz, tego można ci na pewno pozazdrościć.
    • Walka Strzelecka* (I) - Strzelanie? Radzisz sobie z tym. Jeszcze kilka lekcji i możesz być mistrzem w tej dziedzinie.
    • Odporność na obrzydzenie - Widzisz flaki? Krew? Chyba już cię to nie rusza.

    Poziom II
    • Walka Wręcz* (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Parowanie (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Walka Strzelecka* (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Odporność na strach - Opierasz się wewnętrznemu strachowi, który spowodowało coś lub ktoś.
    • Oburęczność - Dłoń w lewej lub prawej ręce? To dla ciebie nie problem!

    Poziom III
    • Walka Wręcz* (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Parowanie (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Walka Strzelecka* (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Odporność na ból - Zadrapań w ogóle nie czujesz, a dziura w brzuchu rzeczywiście trochę boli, ale nie aż tak, jakby mogła.
    • Strzał z bliska - Przeciwnik jest zbyt blisko, by móc go ustrzelić? Zamiast odbiegać, lepiej strzelić z bliska.

    Poziom IV
    • Walka Wręcz* (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Parowanie (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Walka Strzelecka* (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Szał - Nie kontrolujesz szału, ale też nie czujesz bólu. Kiedy walczysz z trudniejszym przeciwnikiem, a woje rany już mocno krwawią, ty zapominasz o bólu i wpadasz w dziki szał na trochę czasu. Potem tracisz jednak wszystkie siły.
    • Precyzja - Ustrzelenie muchy w locie? Trafienie w samo sedno bez zważania na niekorzystne warunki pola bitwy? Potrafisz zrobić to szybko, bez wahania i wiesz, że na pewno trafisz w cel.

    Żądza Krwi - Dla każdego Wojownika. Walka weszła ci tak w krew, że musisz po prostu walczyć często, by nie zapomnieć, jak to się robi i uspokoić pragnienie krwi budzące się w twoich żyłach.


Hulaka

    Poziom I
    • Mocna Głowa - Ty masz nie móc pić do rana? Kiedy inni pokładają się na stołach, ty może jesteś dopiero lekko podchmielony.
    • Bijatyka (I) - No bo jakże to nie używać pięści, kiedy to główna broń podczas sobotnich spotkań w gospodzie?
    • Broń improwizowana (I) - Nieważne, czy to krzesło, czy widelec - ty wszędzie widzisz śmiercionośną broń!
    • Król Półświatka (I) - Nie wiesz jeszcze wszystkiego, przynajmniej nie znasz, ale rozumiesz mniej więcej, do kogo się zwrócić w sprawach ciemnych.
    • Uwodzenie (I) - Zniżony głos, przymknięte powieki, figlarny śmiech... wiesz, czym zachęcić drugiego człowieka do kontaktu z tobą i wyznania ci prawd, których tak pożądasz. A może po prostu chcesz, żeby ktoś spłacił twoje długi za ciebie?
    • Hazardzista - Grasz, grasz, znasz już na pamięć wszystkie ustawienie w pokerze, kościach, wiesz, jak dobrze obrócić ruletką. To jeszcze nie jest uzależnienie... jeszcze.

    Poziom II
    • Bijatyka (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Broń improwizowana (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Uwodzenie (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Refleks - Często zdarzało ci się dostawać w łeb i wiesz, że to nieprzyjemne uczucie. Słyszysz, gdy w twoją stronę leci kufel i zwyczajnie chowasz głowę dokładnie w odpowiednim momencie. Oczywiście, czasem refleksu nie wystarcza na zmasowane ataki wściekłego piwosza. (użyć: raz na walkę)
    • Kłamca - Kłamiesz jak z nut i trudno cię na tym przyłapać. Nawet nie drgnie ci powieka, nie zdradzisz się głupim uśmieszkiem - po prostu urodziłeś się, by kłamać.

    Poziom III
    • Bijatyka (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Broń improwizowana (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Uwodzenie (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Szczęście - Jak ty to robisz, że masz wiecznie takie szczęście?! Omijają cię największe kłopoty, a nawet, jeśli już się zdarzą, zazwyczaj wychodzisz z nich obronną ręką. Szarżujesz ze szczęściem, choć dobrze wiesz, że nie powinieneś...
    • Zastraszanie - Widziałeś ich miny? Może nie mrugnęli okiem, ale na pewno są cali spoceni! Uwielbiasz wzbudzać strach, czujesz wtedy władzę, a ludzie... ludzie oddają ci pieniądze i błagają o litość!

    Poziom IV
    • Bijatyka (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Broń improwizowana (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Uwodzenie (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Odporność na ból - Zadrapań w ogóle nie czujesz, a dziura w brzuchu rzeczywiście trochę boli, ale nie aż tak, jakby mogła.
    • Adrenalina - Łapie cię tak nagle, że nawet nie wiesz, kiedy. Twoje uderzenia są silniejsze, nogi szybsze, a krzesła latają jakoś bardziej niż wcześniej.


    Zła Opinia - Tego można się było spodziewać; twoja reputacja nie należy do najlepszych i dogadywanie się ze szlachtą może sprawiać duże problemy.


Badacz

    Poziom I
    • Medycyna (I) - Przyszły medyk? Już czas nauczyć się chociaż podstaw, umiejętne tamowanie krwi ratuje życie!
    • Polityka (I) - Powoli orientujesz się w tym całym politycznym zgiełku. Na pewno znasz sąsiadujące miasta-państwa i wiesz, co jest grane w stosunkach głównych rodów.
    • Religioznawstwo (I) - Studiowanie religijnych ksiąg jest naprawdę interesujące! Warto byłoby zaglądać do tego częściej, by rozumieć otaczający świat.
    • Prawo (I) - Ten paragraf myli ci się jeszcze z następnym, ale cóż poradzić? I tak wiesz więcej od przeciętnego mieszkańca tego miasta, a tutejsze prawo rzeczywiście należy do skomplikowanych.
    • Czytanie i pisanie - Umiem czytać, umiem pisać, a w razie czego pomogę sobie rysunkami. Uczenie się tutejszej kaligrafii z pewnością nie jest łatwym zadaniem.
    • Astrologia - Widzisz te gwiazdy na niebie? Chyba mogą mnie zaprowadzić... gdzieś tam. Poza tym czytanie znaków przeszłości i przyszłości oraz śledzenie kalendarza jest wyjątkowo ważne.

    Poziom II
    • Medycyna (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Polityka (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Religioznawstwo (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Prawo (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Znajomość języka obcego - Zdarza się, że czasem odwiedzi cię jakiś tajemniczy cudzoziemiec, który z pewnością woli, byś posługiwał się podczas rozmowy jego językiem. Dlaczego by nie spróbować?
    • Kartografia - Okrutny los sprawił, że umiesz posługiwać się mapą i, olaboga, wiesz, gdzie jest północ, a gdzie południe! Nie wszystkim dana jest ta wiedza.

    Poziom III
    • Medycyna (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Polityka (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Religioznawstwo (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Prawo (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Botanika i zoologia - O, zwierzątko i roślinka! To, jeśli mnie użądli, to z pewnością zabije, a to mogłoby mnie w tej sytuacji uleczyć.
    • Fizyka - Ta dziedzina jes niezwykle trudna, głównie ze względu na wciąż małą wiedzę w jej zakresie, mimo to przydaje się przy próbach konstrukcji maszyn i ich projektowaniu.

    Poziom IV
    • Medycyna (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Polityka (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Religioznawstwo (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Prawo (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Alchemia - Tajemna dziedzina tworzenia najróżniejszych materiałów, wciąż nie do końca znana światu. Tylko nieliczni stwierdzili, że to jest przyszłość i wciąż szukają odpowiedzi na najważniejsze pytania postawione przez alchemię.
    • Psychologia - Zajmują się nią tylko szaleńcy, to wciąż dziedzina, która rodzi więcej pytań niż odpowiedzi. Ludzki umysł jest niezgłębiony, ale twoje naukowe zacietrzewienie pewnie w końcu da ci odpowiedź. Chociaż jedną.

    Szalony Naukowiec - Nie widzisz świata poza nauką i czasem ten syndrom objawia się w najmniej odpowiednim momencie.


Artysta

    Poziom I
    • Salonowiec (I) - Potrafisz obracać się wśród arystokracji, choć niewątpliwie twoje ukłony nie są wystarczająco niskie, a maniery zbyt poprawne.
    • Śpiew (I) - Mówili ci, że masz całkiem niezły głos, a ty wiesz, że profesjonalne śpiewanie nie jest wcale takie proste, zaczynasz więc ćwiczyć.
    • Gra na instrumencie* (I) - Wolałbyś przestać brzdąkać i wziąć się na poważnie za granie, prawda? Potrzebujesz jeszcze kilku lekcji.
    • Sztuki plastyczne (I) - Kropka, kreska, noga, ręka... Jakoś ci to idzie, ale jak po grudzie. Starasz się przynajmniej w jednej technice osiągnąć mistrzostwo.
    • Aktorstwo (I) -  Udawanie czyjegoś głosu? Sposobu chodzenia? To wszystko często przydaje się w sytuacjach nie tylko kryzysowych.
    • Uwodzenie (I) - Zniżony głos, przymknięte powieki, figlarny śmiech... wiesz, czym zachęcić drugiego człowieka do kontaktu z tobą i wyznania ci prawd, których tak pożądasz. A może po prostu chcesz, żeby ktoś spłacił twoje długi za ciebie?

    Poziom II
    • Salonowiec (II) - Ulepszenie umiejętności
    • Śpiew (II) - Ulepszenie umiejętności
    • Gra na instrumencie* (II) - Ulepszenie umiejętności
    • Sztuki plastyczne (II) - Ulepszenie umiejętności
    • Aktorstwo (II) - Ulepszenie umiejętności
    • Uwodzenie (II) - Ulepszenie umiejętności

    Poziom III
    • Salonowiec (III) - Ulepszenie umiejętności
    • Śpiew (III) - Ulepszenie umiejętności
    • Gra na instrumencie* (III) - Ulepszenie umiejętności
    • Sztuki plastyczne (III) - Ulepszenie umiejętności
    • Aktorstwo (III) - Ulepszenie umiejętności
    • Uwodzenie (III) - Ulepszenie umiejętności

    Poziom IV
    • Salonowiec (IV) - Ulepszenie umiejętności
    • Śpiew (IV) - Ulepszenie umiejętności
    • Gra na instrumencie* (IV) - Ulepszenie umiejętności
    • Sztuki plastyczne (IV) - Ulepszenie umiejętności
    • Aktorstwo (IV) - Ulepszenie umiejętności
    • Uwodzenie (IV) - Ulepszenie umiejętności

    Chora Wyobraźnia - Czasem twoje imaginacje sprawiają, że stajesz się dla świata wręcz niebezpieczny, ale cóż, taka jest natura artysty...


Rozmówca

    Poziom I
    • Uwodzenie (I) - Zniżony głos, przymknięte powieki, figlarny śmiech... wiesz, czym zachęcić drugiego człowieka do kontaktu z tobą i wyznania ci prawd, których tak pożądasz. A może po prostu chcesz, żeby ktoś spłacił twoje długi za ciebie?
    • Negocjator (I) - Wiesz, czego chcą, a mimo to wciąż starasz się ich przekonać, żeby zrobili to, czego ty chcesz. Chwilowo jeszczez nie najlepszym skutkiem, ale wiesz więcej.
    • Dyskutant (I) - Lubisz walkę, ale żeby tak od razu sięgać po miecze?
    • Mówca (I) - Od zawsze marzyłeś o przemawianiu do tłumów. Czas spełniać marzenie!
    • Rozpoznanie - Nie masz najmniejszych problemów z oceną swojego rozmówcy.
    • Uśmiech - Nawet, jeśli nie jest do końca olśniewający, to twoja główna broń. Ludzie od razu jakoś bardziej ci wierzą.

    Poziom II
    • Uwodzenie (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Negocjator (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Dyskutant (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Mówca (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Perswazja - Przekonanie do swoich racji wcale nie jest takie trudne, na jakie wygląda, a już w szczególności, gdy idzie o nakłonienie do pewnych czyności.
    • Kupiec - Jak nikt potrafisz wykłócać się o ceny towarów. Przecież to jest zbyt dużo! Panie, ten materiał jest kiepski, sam widzisz, że nie mogę dać za niego tak dużo!

    Poziom III
    • Uwodzenie (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Negocjator (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Dyskutant (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Mówca (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Kłamca - Kłamiesz jak z nut i trudno cię na tym przyłapać. Nawet nie drgnie ci powieka, nie zdradzisz się głupim uśmieszkiem - po prostu urodziłeś się, by kłamać.
    • Ukrywanie emocji (I) - Jesteś mistrzem w pokazywaniu swej pokerowej twarzy, nikt nie potrafi odczytać twoich uczuć.

    Poziom IV
    • Uwodzenie (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Negocjator (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Dyskutant (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Mówca (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Mentalista - Widzisz emocje wypisane na twarzy twojego rozmówcy, wiesz, kiedy kłamie, a kiedy się martwi.
    • Źródło - Przewidujesz ruch twojego przeciwnika, przecież nikt nie zna się na ludzkim umyśle lepiej od ciebie.

    Gaduła - Musisz mówić, tak nakazuje ci twój charakter, choć czasem zdaje ci się, że powiedziałeś za dużo.


Szpieg

    Poziom I
    • Mała Broń* (I) - Umiesz posługiwać się typowo małą bronią i to lepiej niż przeciętny mieszkaniec miasta.
    • Unik (I) - Wolisz raczej unikać broni, niż ją parować, a co za tym idzie, musisz znać parę prostych wygibasów.
    • Król Półświatka (I) - Nie wiesz jeszcze wszystkiego, przynajmniej nie znasz, ale rozumiesz mniej więcej, do kogo się zwrócić w sprawach ciemnych.
    • Doskonały Zmysł* (I) - Któryś z twoich zmysłów jest z pewnością bardziej czuły niż inne, dlatego korzystasz z niego częściej i częściej też go ćwiczysz.
    • Cichy Chód - Twoje kroki są niezwykle ciche, co pozwala ci na eksplorowanie terenu, gdzie jesteś niepożądanym gościem.
    • Otwieranie zamków - Drzwi i skrzynie nie są dla ciebie przeszkodą, wystarczy wytrych i trochę rozumu.

    Poziom II
    • Mała Broń* (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Doskonały Zmysł* (II) - [Ulepszenie umiejętności.
    • Atak z zaskoczenia - Przed teoretycznym atakiem przeciwnika wykonujesz jeszcze swój własny, całkowicie niespodziewany, to reakcja organizmu. (użyć: raz na walkę)
    • Zmiana skóry - Nie jesteś może wielkim aktorem, ale potrafisz wczuć się w sytuacji kryzysowej i zabawić się w udawanie kogoś innego.

    Poziom III
    • Mała Broń* (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Doskonały Zmysł* (III) - [Ulepszenie umiejętności.
    • Fałszerz - Potrafisz bez trudu podrobić czyjeś pismo, jeśli wcześniej dobrze mu się przypatrzysz.
    • Zakładanie pułapek - Jeśli twoje zachowanie wzbudzi jednak wątpliwości i zaczniesz być goniony przez tłum ochroniarzy, warto pozastawiać wcześniej pułapki, mniej lub bardziej skomplikowane.

    Poziom IV
    • Mała Broń* (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Unik (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Król Półświatka (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Doskonały Zmysł* (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Ściany mają uszy - A ty wiesz doskonale, co dzieje się w pokoju obok, nawet, jeśli cię tam nie ma.
    • Niewykrywalny - Potrafisz się chować tak dobrze, że nikt nie potrafi cię odnaleźć.

    Mania Prześladowcza - Pewnie nie raz odwracałeś się, by sprawdzić, czy ktoś cię nie śledzi, ponadto jesteś przewrażliwiony, gdy idzie o podejrzane hałasy, szmery, czy też inne znaki.


Kultysta**

    Poziom I
    • Religioznawstwo (I) - Studiowanie religijnych ksiąg jest naprawdę interesujące! Warto byłoby zaglądać do tego częściej, by rozumieć otaczający świat.
    • Widzenie (I) - Z początku tylko czujesz ich obecność, ale później zaczynasz je widzieć. Duchy. Mogą pomóc, a mogą wyrządzić ci nieopisaną krzywdę.
    • Modlitwa (I) - Boginie powoli zaczynają cię słyszeć. Znasz więcej niż tylko podstawowe modlitwy.
    • Kontakty (I) - Choć brzmią jak nadprzyrodzone zjawisko, wcale nim nie są. Chodzi konkretnie o kontakty w świątyni, znajomości z wyżej postawionymi.
    • Czytanie i pisanie - Umiem czytać, umiem pisać, a w razie czego pomogę sobie rysunkami. Uczenie się tutejszej kaligrafii z pewnością nie jest łatwym zadaniem.
    • Pierwsza pomoc - Udzielanie pierwszej pomocy, tej boskiej, nie idzie ci wcale trudno. Boginie słuchają i dają ci narzędzia do ratowania od wstąpienia na ścieżkę Judith.

    Poziom II
    • Religioznawstwo (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Widzenie (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Modlitwa (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Kontakty (II) - Ulepszenie umiejętności.
    • Błogosławieństwo - Udzielanie błogosławieństwa nie jest sprawą łatwą, ale ty wiesz, że udzielanie go przez swoją boginię da jakiś skutek. Podobnie jak przekleństwo.
    • Święty Ogień - Rozpalić go może tylko ten, który umie to robić, a jest to tajemnica przekazywana jedynie sferom kapłańskim i zakonnym.

    Poziom III
    • Religioznawstwo (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Widzenie (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Modlitwa (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Kontakty (III) - Ulepszenie umiejętności.
    • Działanie bogini - Za pomocą prostych sztuczek jesteś w stanie pokazać prawdziwą i przerażającą moc swojej bogini.
    • Aura - Boska aura potrafi albo przestraszyć, albo uspokoić. Ma też inne, zaskakujące właściwości.

    Poziom IV
    • Religioznawstwo (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Widzenie (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Modlitwa (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Kontakty (IV) - Ulepszenie umiejętności.
    • Boska Opieka - Tych szczególnie umiłowanych boginie otaczają swoją opieką, a wtedy wiadomo, co może się zdarzyć tym, którzy się naprzykrzają.
    • Boskie Oko - Czasem boginie nawiedzają cię w snach, by ci pomóc.

    Niezdecydowanie - Za każdym razem przed podjęciem ważnej decyzji, warto zwrócić się do bogów, którzy nie zawsze odpowiadają. Ty musisz to robić przez cały czas, inaczej czujesz, że na pewno podjąłeś złą decyzję.


*W nawiasie przy atucie należy wpisać rodzaj broni/dziedziny.
**Tylko dla kapłanek i Zakonu.
Powrót do góry Go down
https://vannelae.forumpolish.com
 
Archetypy i atuty
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Zasady :: Vademecum-
Skocz do: